5 Eylül 2013 Perşembe

12.Ders: Greetings & Farewells (Selamlaşma ve Vedalaşma)

12) Greetings & Farewells (Selamlaşma ve Vedalaşma)

Bu dersimiz de İngilizce selamlaşma ve vedalaşmayı öğreneceğiz.


Yazılı Anlatım:

Günlük hayatta selamlaşırken ve vedalaşırken kullandığımız diyaloglar:
Örnek:
A: Hello, welcome. How are you?  (Merhaba, hoş geldiniz. Nasılsınız?)
B: Hello. Thanks I am very well.  Merhaba. Gayet iyiyim teşekkürler.
A: Good afternoon. What is your name?  İyi günler. İsmin nedir?
B: I am Hasan.  Ben Hasan.
A: Nice to meet you Hasan.  Tanıştığıma memnun oldum Hasan.
B: Me too.  Ben de.
A: Hope to see you again.  Sizi tekrar görmek isterim.
B: Take care of yourself. Kendinize iyi bakın.
A: Good bye.  Hoşçakalın.
B: Have a nice day.  İyi günler.
A: Come again soon. I will miss you.  Yakında yine gel. Seni özleyeceğim.
B: Ok. See you.  Tamam. Görüşürüz.
A: I am going on a holiday today.  Bugün tatile gidiyorum.
B: Have a nice holiday.  İyi tatiller.
A: Thanks very much. Bye bye.  Çok teşekkür ederim. Bay bay.
A: Thank you for coming. When shall we meet again?  Geldiğin için teşekkürler. Tekrar ne zaman görüşeceğiz?
B: It is your turn now.  Bu sefer senin sıran.
A: Ok. See you on Monday then.  Tamam. Pazartesi görüşürüz o zaman.
A: Have a nice trip. Give my regards to Ufuk.  İyi yolculuklar. Ufuk’a selam söyleyin.
B:  Ok. See you soon  Tamam. Yakında görüşmek üzere.
Bu diyaloğun kaynağı için buraya tıklayınız.




Videolu Anlatım:



Yorumlarınızı bekliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder